linneathebest

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnea Lundquist - 21 juli 2013 11:09

Namn : Tingiling
Efternamn (mitt) : Lundquist
Smeknamn: massning,kurrning,howwn,mass
Ålder : 1 och ett halvt
Ras : svensk bondkatt
Färg : melerad (i katt färger)

Här kommer några Bilder på henne.




Hej

Av Linnea Lundquist - 21 juli 2013 10:41

Jag tänkte börja göra 4 inlägg som kommer heta "fakta om ......" Och då kommer jag skriva fakta om mina husdjur, så dom 4 jag kommer skriva om är Tingiling,Mulle,Simon och Disco alltså mina husdjur. Så jag börjar i nästa inlägg. Kram

Av Linnea Lundquist - 17 juli 2013 09:21

Hej snart ska jag till stockholm till några vänner på landet,eller min halv systers förelderar har en stuga på landet Så vi ska hit nu och sola och bada.Så kan inte sriva mer nu men jag kommer hem i  morgon typ vid 4 så kommer det ut ett inlägg  hejdå  

Av Linnea Lundquist - 9 juli 2013 00:35

Hejj, nu är "10-dagar på bloggen" slut tyvärr. Nu ska jag berätta vad ja har gjort i helgen, i fredags så kom jag till mamma klockan 1, då var jag med en kompis. Sen skulle vi på diggiloo tsm med hennes mamma,kompisen,jag och mamma. Det blev en lyckad kväll. I lördags så åkte jag och mamma till Norge vi skulle hälsa på min storasyster, så då var vi bara hemma och chillade lite(vi var trötta efter tågresan). Sen i söndags så åkte vi till en ö och solade o badade. Det var ganska skönt, fast det hade kunnat varit lite varmare kanske. Och i dag (måndag) så shoppade vi lite,kommer bilder här nere sen. senare åkte jag och mamma hem då syrran skulle jobba (5 timmar med tåg) kul not... Men aja nu ska jag gå och lägga mig, godnatt.

-shorts från H&M 99 kr
-tunika från H&M 129 kr
-mjukisbyxor från H&M 99 kr REA
-linne från H&M 129 kr
-dress (linne&byxor) från H&M 129 kr

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Linnea Lundquist - 9 juli 2013 00:09

En bild på mig och Disco

Av Linnea Lundquist - 8 juli 2013 23:59

E bild på min favo perfym

Av Linnea Lundquist - 8 juli 2013 23:31

En bild på min favo film

Av Linnea Lundquist - 8 juli 2013 23:26

En gammal bild på mig

Presentation


Hej och värkomen till min blogg.Mitt namn är Linnea, men jag kallas Lea! Jag är en tjej på 12 år.Som älskar hästar. Jag kommer upd. mycket om stallet och om hästar, samt min vardag:) Så jag hoppas det låter interssant och att du vill fortsätta läsa min bl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast?
 ridning
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 volleyboll
 annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards