linneathebest

Alla inlägg under januari 2014

Av Linnea Lundquist - 27 januari 2014 13:09

Hej, idag är jag hemma från skolan, jag är typ förkyld:( Jag ska vara hemma imorgon oxå men jag kommer på onsdag:) (tror jag iaf) så idag har jag bara varit hemma och typ sovit:/ bloggar mera imorgon!:)

Av Linnea Lundquist - 20 januari 2014 21:20

Heej, idag är det måndag-.- jag som hatar måndagar!:/ Aja, nu ligger jag i sängen och ska snart sova så att jag orkar upp på tisdag igen!:( jag är alltid så trött på morgonen och pigg på kvällen;) idag har jag varit med min kompis:) imorgon så ska jag vara med en annan kompis och vi ska till stallet:)<33 jag kanske inte hinner blogga sådär jätte mycket för vi har prov på stormaktstiden på onsdag så jag måste vi plugga! Glöm inte att kolla mitt inlägg imorgon :) godnatt

Kik - leea122
Instagram - leabieeber
Snapchat - leaduvet
Skype - linnea890

Adda mejj:)

Av Linnea Lundquist - 15 januari 2014 22:20

Hej, idag har jag varit och ridit Michelle!<3 vi hade typ bommar, men vi filmade inte när jag red men jag tog några kort efter ridningen!:) Imorgon så ska jag till mormor o morfar efter skolan, för morfar har namnsdag!;) Aja det kommer ett inlägg imorgon oxå! GLÖM INTE ATT TITTA PÅ BILDERNA NEDANFÖR!;) herrå<3

Av Linnea Lundquist - 14 januari 2014 22:15

Jag har precis gått och lagt mig! Klockan är 22:11 och jag ska upp 06:00 :'( jag ä alltid så jävla trött på morgonen!-.- men Aja, imorgon så ska jag vara med min kåmpizz, hon ska följa med mejj till stallet imorgon:D så det kommer väll kanske några bilder och så:) Nu måste jag lägga mejj så godnatt!:* ps. Det kommer ett inlägg imorgon kväll!:) GODNATT!;)

Av Linnea Lundquist - 7 januari 2014 20:59

Hej, jag kom på att jag har glömt att visa min nya dvärghamster!:) Han heter Felix och är typ 2 månader! Han är söt och jätte social<3 här nere ser ni några bilder<3 herrå / Linnea

Av Linnea Lundquist - 2 januari 2014 23:39

Hej, och förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Men aja, tog typ en liten paus!:) men nu är jag tillbaka:) Just nu ligger jag och gosar med min finast Tingiling!<3Eftersom om att det redan var varit nyårsafton så tänkte jag bara säga gott nytt år och god fortsättning! Aja den är den 2/1-14 i dag så imorgon fyller jag 12 år<3 Men Aja nu måste jag sova, men det kommer upp ett inlägg imorgon så håll utkik!:) kram Linnea

Instagram ~ leabieeber02
Kik ~ leea122
Snapchat ~ leaduvet

Presentation


Hej och värkomen till min blogg.Mitt namn är Linnea, men jag kallas Lea! Jag är en tjej på 12 år.Som älskar hästar. Jag kommer upd. mycket om stallet och om hästar, samt min vardag:) Så jag hoppas det låter interssant och att du vill fortsätta läsa min bl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast?
 ridning
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 volleyboll
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards